Üdvözöljük a

Sportból épít üzletet aktív mami | Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara

honlapján!

-

Sportból épít üzletet aktív mami

Szerző: K.T. | 2018. május 29.

Active_mum_life – ezzel a márkanéven azonosítják most már világszerte Csíkos Andrásnét, Jucát, egy pécsi háromgyermekes édesanyát, aki a közösségi oldalakon arra tanítja követőit, hogy otthon, kisbabával is végezhetnek olyan mozgást, amelytől fitté válnak. Juca tulajdonképpen a szülés utáni depressziójának leküzdésére találta ki a módszert, amellyel még egy amerikai apuka 50 kg-os fogyását is segítette, mára azonban üzleti vállalkozássá érett a mindennapi mozgás. Egyre több cég lát lehetőséget az Instagramon százezres követőtáborral rendelkező fiatal anyukában.

- A sportos élet örök szerelmese vagyok, 10 éves versenysportolói tapasztalat áll a hátam mögött, sőt, sportkommunikátori végzettséggel is rendelkezem. Egész életemet az aktív és sportos mindennapok határozták meg, nemcsak gyermekként, felnőttként, hanem a várandósságaim alatt is – foglalja össze Juca röviden a mozgáshoz fűződő viszonyát. - Az első várandósságom idején, amely nagy örömünkre ikervárandósság volt, sajnos mérsékelnem kellett a testmozgást. Janka és Alíz születését követően azonban ismét aktívvá váltak mindennapjaim, ez segített a szülés utáni depresszió leküzdésében is.

 

- Ennyire egyszerű lenne a megoldás: depresszió ellen mozogni kell?

- Nekem ez vált be. A férjem motivált, hogy a gyerekekkel töltött mindennapok „mókuskerék" jellegébe vigyek valami újat és tervezzem át a napirendünket. Tudtam, hogy olyan elfoglaltságot kell választanom, amit szeretek, ami javíthat az önértékelésemen mindamellett, hogy egészséges életmódra sarkallja az egész családot.

 

- Hogyan lépett ki a négy fal közül ez a „kedvtelés”?

- 2016 márciusában létrehoztam egy saját felhasználói fiókot az Instagramon @active_mum_life néven, amelyen keresztül a várandós és már gyermek(ek)kel otthon tartózkodó anyukáknak nyújtok inspirációkat. Mára hivatásommá vált, hogy nőként, feleségként és háromgyermekes anyaként példát mutatva arra ösztönözzem a követőimet, hogy igenis sportoljon a gyermekei mellett, akár babakocsival, akár hordozóval vagy minden eszköz nélkül, kreatívan. Büszkén mondhatom, hogy az elmúlt 12 hónap alatt a videóimnak köszönhetően több mint 90 ezer lelkes követő kapcsolódott be a mindennapi életünkbe.

 

- És miként lett keresett márka az @active_mum_life?

- Amikor nekivágtam ennek a számomra teljesen új műfajnak, nem gondoltam volna, hogy bárki is nézni fogja a videóimat, de nem is törődtem vele, mert számomra terápia volt az oldalam kezelése. Mára nemcsak több száz elégedett anyuka „mentőöve” vagyunk a mindennapokban, hanem egy egyedülálló brand büszke képviselői is. Végtelenül hálás vagyok a férjemnek, hogy támogat engem és mára a gyermekeimet is egy új életforma népszerűsítésében.

 

- Lassan akár üzleti vállalkozássá is válhat a márka. Ezt viszont már másképp kell menedzselni, mint egy hobbit. Ki segít ebben és milyen célt fogalmaztak meg?

- Egyelőre számomra még hobbi ennek a fajta mozgásnak a népszerűsítése, a videók elkészítése, a közösségi oldalak menedzselése, a követőkkel való kapcsolattartás. Bár elképzelhető, hogy a közeljövőben üzlet is lesz belőle, mert hetente több vállalat is megkeres, hogy népszerűsítsem a termékét. Így már szponzorál bennünket egy német babakocsi és babahordozó forgalmazó cég, emellett egy brazil brand egyetlen magyar nagykövetei vagyunk a lánykáimmal karöltve. Ha komolyan elindul az üzleti vállalkozás, azt mindenképpen egy alapos üzleti tervezés kell, hogy megelőzze, amiben majd a férjem segítségére számítok.