Üdvözöljük a

Stratégiánk az ember- és ügyfélközpontú gondolkodásmódra épül | Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara

honlapján!

-

Stratégiánk az ember- és ügyfélközpontú gondolkodásmódra épül

Szerző: Kis Tünde | 2016. június 2.

Tavaly volt 20 éves az új VW személygépkocsik, kishaszon-járművek, valamint a használt gépkocsik értékesítésével, szervizelésével foglalkozó, Pécsett és Szekszárdon telephelyet működtető AutóCity Kft. A vállalkozás 2000-ben az Év Volkswagen márkakereskedője, 2004-ben pedig az Év Volkswagen márkaszervize lett. Az AutóCity két évtizede kiemelt szerepet vállal a szakképzésben. A vállalkozás tavalyi teljesítményét a Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara Az Év Kereskedője Díjjal ismerte el.

- Azt gondolom, hogy nemcsak a tavalyi év, hanem az elmúlt évek értékelése is benne van az elismerésben – mondja örömmel Liszácz Mihály. – 2015-ben 30-40%-os árbevétel-növekedést értünk el a korábbi évekhez képest, ami messze meghaladta az országos piaci növekedést. A piaci részesedésünk is jobb volt a márka országos átlagánál, ez igaz az értékesítésünkre és a vevőszolgálati tevékenységünkre is. Ugyan a gazdasági válság előtti teljesítményünket még nem értük el, de stabilizáltuk a helyzetünket, és reméljük, hogy a régió gazdaságának fejlődésével együtt vagy akár azt megelőzően mi is tovább fogunk növekedni.

 

- Mit tesznek a sikerért?

- Régóta van egy stratégiánk, amely az ember- és ügyfélközpontú gondolkodásmódra épül, így közvetlen, rugalmas kapcsolat fenntartására törekszünk vevőinkkel. Igyekszünk megtartani jelentős ügyfélkörünket, őket és új partnereinket a lehető legmagasabb színvonalon kiszolgálni. Nyilván a márkahűség nem egyértelműen a mi érdemünk, de élünk az előnyével és sokat teszünk a fokozásáért. Ez a fajta gondolkodásmód és magatartás az alapja a sikernek.

 

- Tavaly Baranya Megyei Szakképzési Díjat kapott a vállalkozás a kamarától. Mi a tapasztalata: van-e jelentősége ezeknek az elismeréseknek a partnerek szemében?

- Személy szerint nem kérdeztem meg az ügyfelektől, de nyilván értesültek róla. Sokan gratulálnak, ami jólesik. Ha értékesítési hozamra szeretném lefordítani a díj jelenőségét, akkor nem gondolom, hogy emiatt vásárolnak tőlünk gépjárművet. Minden elismerés növeli a bizalmat és a szakmaiságot az ügyfél szemében. A teljesítmény elsősorban nem az én érdemem, a munkatársaim munkája áll mögötte, így ez nekik is egyfajta visszajelzést és motivációt jelent.