Üdvözöljük a

Ki venne pálinkaszagú ablakmosó folyadékot? | Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara

honlapján!

-

Ki venne pálinkaszagú ablakmosó folyadékot?

Szerző: Schmidt Enikő | 2014. november 19.

A Ready to Export  - exportfejlesztési tréningünk negyedik képzési napjának előadója, Dr. Szűcs Krisztián a PTE KTK oktatója külön hangsúlyt fektetett a résztvevők mindennapi üzleti gyakorlatának szakmai, elméleti támogatására, hogy rendszerben lássák a további tennivalókat.

Mivel a KKV szektor képviselőinek sokszor nem áll rendelkezésére a nagyvállalatokra jellemző marketing háttér- és eszközrendszer, így leginkább azt próbáltuk feltárni a képzés során, hogy hol lehetnek azok az apró rések, lehetőségek, különlegességek, egyediségek, amikre alapozhatunk a jövőben.

 

Többen kiemelték, hogy tulajdonképpen a válság kezdetéig „gravitációs elven jöttek a megrendelések”, ám jelenleg már csak tudatos tervezéssel érhető el, hogy megtarthassák a vevőiket és növeljék ezek körét. Szó esett a csomagolás-dizájn fontosságáról, a kapcsolt szolgáltatások minőségének javításáról egy szálloda kapcsán, és egyebek mellett elgondolkodtunk azon is, hogy teremthető-e piaci kereslet avval, ha az amúgy is büdös, alkohol szagú téli ablakmosó folyadékot - pálinka alapon előállítva – Hungarikumként, pálinka szagú ablakmosóként dobnánk piacra.

 

Ebből is látszik, hogy bármilyen komoly is a téma, mi nem riadunk meg attól, hogy játékos formában, mindenki számára érthetően elemezzünk és vitassunk meg problematikus pontokat. Képzés-sorozatunk ötödik állomására decemberben kerül sor, ahol a nemzetközi piacra lépés újabb aspektusait vizsgáljuk majd.