Üdvözöljük a

Magyar Turizmus Zrt. - Marketingstratégia 2015-2017 | Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara

honlapján!

-

Magyar Turizmus Zrt. - Marketingstratégia 2015-2017

Szerző: Schmidt Enikő | 2015. szeptember 10.

Rekordévet zárt 2014-ben a turizmus Magyarországon. A Magyar Turizmus Zrt. célja, hogy a kiegyensúlyozott növekedést tükröző kiváló eredmények megőrzését, de még inkább meghaladását minden rendelkezésére álló eszközzel elősegítse.

Mára a turizmus a magyar gazdaság húzóágazatává vált, fejlődése negyedik éve töretlen. Az ágazat nemzetgazdasági jelentőségét híven tükrözi, hogy jelenleg a bruttó hazai termék (GDP) csaknem 9 százalékát adja, illetve szerepe a foglalkoztatásban is kimagasló: az ágazat foglalkoztatja a munkavállalók több mint 11 százalékát.

Kapcsolódó anyagok: