Üdvözöljük a

Minőségi képzés, elégedett hallgatók – Számít a mesterek véleménye | Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara

honlapján!

-

Minőségi képzés, elégedett hallgatók – Számít a mesterek véleménye

Szerző: Fülöp Attila | 2015. július 17.

A kamarai mesterképzéseken résztvevők összességében nagyon elégedettek képzéseinkkel, derül ki a végzett mesterek körében lezajlott felmérésből.

A pincér, szakács, hegesztő, gépi forgácsoló és ipari gépész szakmák kiváló gyakorlati oktatói a mestercím megszerzését követően a képzések színvonalával kapcsolatos elégedettségmérésen vettek részt. A mesterek a felmérés során 10-es skálán értékelték a képzések elméleti és gyakorlati részének oktatóit, a biztosított tananyagokat, infrastrukturális feltételeket, a képzés színvonalát, valamint a kamara szervezői munkáját és ügyfélszolgálati tevékenységét.

A kitöltött kérdőívek alapján megállapítható, hogy a résztvevők összességében nagyon elégedettek képzéseinkkel, a szakmánkénti átlagértékek 10-es skálán mért összesített átlaga: 9,21 ! A kapott eredményeket szakmánként külön-külön vizsgálva elmondható, hogy minden szakma elégedettségi mutatója 9 fölött van. Az eddig végzettek közül a leginkább elégedettek a hegesztők (összesített átlag: 9,54).

A végzett mesterek a legelégedettebbek a képzések gyakorlati részeinek oktatóival (közülük a szakácsok elégedettségi mutatója: 9,87), valamint kamaránknak - a képzés megszervezésével összefüggő - tevékenységével (pincérek és hegesztők: 9,71) és ügyfélszolgálati munkájával voltak.

A Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara célja, hogy a mester cím rangját tovább vigye, megőrizze, mesternek lenni bármely szakmában a kiválóságot jelentse, szakmai és emberi szempontból egyaránt. Ehhez kamaránk a színvonal folyamatos javításával, a mesterképzések és vizsgáztatás minőségi megszervezésével a jövőben is igyekszik hozzájárulni.