Üdvözöljük a

Üzleti Kommunikáció – Ügyfélszolgálati kommunikáció | Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara

honlapján!

-
 

Üzleti Kommunikáció – Ügyfélszolgálati kommunikáció

Szerző: Piacsek László

Tudta, hogy egy vállalkozás életében az egyik legfontosabb és legnehezebb szerep az ügyfelekkel foglalkozó munkatársaknak jut? Hogy mik a nehézségek, mi mindenre kell figyelni, ugyanakkor mi a szépsége ennek a feladatnak és, hogy mi a titok? A Forlong Bt. trénerei, Héder Sándor és Sipos Tünde megosztják a résztvevőkkel.

A képzés célja, a képzés során megszerezhető kompetenciák:
A gyakorlatorientált képzés célja, hogy a résztvevők fejlesszék az ügyfelek kiszolgálásához szükséges kommunikációs ismereteiket, készségeiket, és ismerjék meg a nehéz ügyfelek, nehéz helyzetek kezelésének hatékony módjait. A sikeresen végzett résztvevő képes arra, hogy hatékonyan kommunikáljon ügyfeleivel, képes pozitív benyomást kialakítani és összhangot teremteni, valamint képes arra, hogy nehéz helyzetekben is megőrizze nyugalmát és elégedettséget váltson ki ügyfeleiből.

 

Képzés célcsoportja:

  • Az ügyfelekkel telefonon, vagy személyesen kapcsolatot tartó munkatársak.

Tematika, tartalom:

  • A sikeres kommunikáció alapjai és folyamata
  • Az ügyfelekkel való kapcsolattartás emberi-szakmai modellje
  • Az ügyfelek elégedettségét befolyásoló tényezők
  • A kommunikációs üzenet hordozói
  • Kommunikációs hibák és azok kiküszöbölésének lehetőségei
  • Milyen rejtett pszichikai igényekkel lépnek fel az ügyfelek, és hogyan függ ez össze a kommunikáció sikerével?
  • A pozitív benyomáskeltés összetevői
  • Az összhang kiépítésének fontossága és lehetőségei
  • Az udvariasság buktatói és fokozatai
  • Nehéz ügyfelek, nehéz kérdések kezelése
  • A „nem”-et mondás forgatókönyve
  • Dühös ügyfelek kezelése - A harag fázisai és természetes lefolyásának lépései
  • Az ügyfél jogos panaszának kezelése - A panasz: stressz vagy ajándék?

A képzés trénerei:

  • Héder Sándor, mérnök, tréner, coach, címzetes egyetemi docens.
  • Sipos Tünde, tanár, tréner, mediátor, PhD hallgató.

Képzési idő:
6 x 45 perc

 

Részvételi díj:

  • 12.000.-Ft+Áfa/fő,
  • önkéntes kamarai tagvállalkozások munkatársai számára: 10.000.-Ft+Áfa/fő.
  • Amennyiben több KamarAAkadémia képzésre történik a jelentkezés, illetve egy vállalkozástól egy képzésre több fővel, úgy 1500.-Ft+Áfa/fő kedvezményt adunk a képzés díjából.

A részvétel feltétele a rendezett kamarai regisztráció.
A részvételi díj közvetített szolgáltatásként büfészolgáltatást (kávé, ásványvíz) tartalmaz.

 

A rendezvénynek még nincsen időpontja. Az előzetesen jelentkezők számától függően, azokkal egyeztetve kerül kitűzésre.

 

Előzetes jelentkezés online.

 

További információ:
Piacsek László, 72/507-127, piacsek@pbkik.hu

Helyszín: Pécsi Kereskedelmi Központ - 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.