Üdvözöljük a

Facebook szüret marketing konferencia, avagy hogyan lehetnek sikeresek a baranyai vállalkozások az online világban? | Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara

honlapján!

-

"Facebook szüret" marketing konferencia, avagy hogyan lehetnek sikeresek a baranyai vállalkozások az online világban?

Szerző: Sipos-Rozs Eszter | 2013. augusztus 13.
Cimkék: MKIK

MKIK logoPécsen és környékén 110.000 embert tudunk elérni a Facebookon, pbkik logoBaranyában 360.000 felhasználóhoz tudunk könnyedén eljutni. Ha viszont egy cégnek mindenhol vannak vevői Magyarországon, akkor 4.600.000 emberben gondolkodhat, ha pedig a közép-európai szintet nézzük, ez a szám 30 millió közelébe ugrik.

Ekkora a potenciális piac, amit a legtöbb cég ki tud aknázni a Facebook erejének köszönhetően.

De hogyan?RG Studió logó

Hogyan lesznek a Facebook felhasználókból bevételt hozó ügyfelek, érdeklődők vagy vásárlók a webáruházban?

 

Ezekre a kérdésekre kapnak választ a szeptemberi "Facebook szüret" marketing konferencia résztvevői, akik a magyarországi és baranyai példákon keresztül megismerkedhetnek meg a közösségi marketing üzleti lehetőségeivel.

 

Kinek érdemes eljönni?

 RG Studió konferencia

Aki már használja a közösségi marketinget, aki már kommunikál a Facebookon, mert értesül az újdonságokról, és a jól használható technikák melletti konkrét tapasztalatokról.

Aki még csak gondolkodik azon, hogy érdemes-e használni az üzleti kommunikációban a közösségi médiát, ötleteket kap, és olyan információkat, amik alapján dönteni tud.

 

Természetesen a közösségi média és a Facebook nem egy önálló, mindentől független felület, ezért az előadás során bemutatott példákon keresztül olyan módszereket és eseteket is megismerhetnek a résztvevők, amelyek azt mutatják be, hogyan lehet összekapcsolni ezeket a marketing eszközöket a többi csatornával, illetve az értékesítési folyamatokkal.

 

2013. szeptember 25-én, 13.00 és 17.00 óra között megrendezésre kerülő "Facebook szüret" marketing konferencia egy olyan rendezvény, melynek célja, hogy a résztvevők megismerjék a közösségi médiában rejlő üzleti lehetőségeket, és olyan ötleteket kapjanak, amiket utána egyszerűen és gyorsan tudnak alkalmazni cégük életében.

 

A "Facebook szüret" marketing konferenciát a Pécs-Baranya Kereskedelmi és Iparkamara innovációs osztálya szervezi, a Pécsi Kereskedelmi Központ Zsolnay termében, melynek keretén belül önkéntes kamarai tagját az RG Stúdiót kérte fel szakmai előadóként.

 

Az RG stúdió 14 éves online marketing tapasztalattal a háta mögött olyan nemzetközi cégek tanácsadója, mint a Bosch, a Diego, a Podravka, Provident. A nagyvállalati partnerek mellett számos kisvállalkozás kommunikációját is biztosítja, így nem csak nagyvállalati, hanem a KKV szektorban is sokéves tapasztalattal rendelkezik.

 

Az előadók Lévai Richárd közösségi marketing specialista, a facebooktippek.hu blog írója, és a Közösségi kalandozások című Facebook marketing könyv szerzője, valamint Erős Gábor stratégiai marketing tanácsadók lesznek.

 

Ha szeretne Ön is eredményes közösségi marketinget, cégének értékesítési folyamatait támogató online kommunikációt, akkor jöjjön el a "Facebook szüret" marketing konferenciára, és ismerje meg az újdonságok mellett a bevált gyakorlati módszereket is!

 

További információ és jelentkezés

 

nemzetgazdasági minisztérium logója

 

A projekt az NGM_SZERZ68/1/2012/2/2/Pécs számú támogatási szerződés alapján,
a Nemzetgazdasági Minisztérium és a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara finanszírozásában valósul meg.