Időt kérek! workshop a kamarában

Szerző: Rozs Eszter | 2014. október 27.

Hogyan küzdjük le az időhiányt és a stresszt? Hatékonyság és versenyképesség fejlesztő workshopra invitálja a kamara és a CoachingRoom november 19-én a kamara Angster termébe.

Amennyiben Ön is gyakran felteszi ezeket a kérdéseket: „Mindig mindent nekem kell csinálnom? Hát már sosem lesz egy perc időm pihenésre? Miért is csak 24 órából áll a nap?”  vagy csak szeretne kevesebb stresszel, ésszerűbben és hatékonyabban gazdálkodni a rendelkezésére álló idővel, akkor ez a workshop Önnek szól!

A workshop célja, hogy a résztvevő minél mélyebben elsajátítsa a hatékony időgazdálkodás lényegét, hogy annak buktatóit, nehézségeit napi szinten tudja legyőzni a saját munkájában, illetve magánéletében. Ennek érdekében nem elméleti megoldásokat, hanem konkrét, a mindennapokban a saját speciális helyzetükre alkalmazható technikákat és eszközöket kapnak a résztvevők.

A minőségorientált vállalkozás, cég egyik legfőbb jellemzője – a gazdaságos időkihasználás mellett – a munkatársak fejlődése iránt vállalt elkötelezettség. Ez részben a feladatok átadásával – delegálásával – történik, részben a jól képzett munkatársak egyre nagyobb kihívások elé állításával. A delegálás tehát akkor sikeres, ha az eredményorientált, figyelembe veszi a munkatársak készségeit, képességeit, szakmai tapasztalatát és tudását. A delegálás az időgazdálkodás fejlesztésével szorosan összefügg, így a hatékony módszerének ismerete elkerülhetetlen a jól működő vezető számára.

 

A cégvezetőknek szóló workshopot a CoachingRoom szakértői Dobos Elvira, diplomás business coach, tréner, és Ruszák Miklós, szervezetszociológus, tréner vezetik majd.

 

 

A személyre szabott képzés díja bruttó 5000 Ft. További információ a  bszabo@pbkik.hu és a rozs@pbkik.hu email címen kérhető, illetve a kamara honlapján található!