Üdvözöljük a

Mi célt szolgál a Shopping Tréner képzés? | Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara

honlapján!

-

Mi célt szolgál a "Shopping Tréner" képzés?

Szerző: Sipos-Rozs Eszter | 2014. január 29.

A CMC projekt keretein belül került megrendezésre 2013. november 27-29. között a „Shopping Tréner” képzés Vicenzában (Olaszország), amelynek keretében a turisztikai, kreatív ipari és klaszterfejlesztések összehangolása volt terítéken.

Hazai oldalról négy szakembert képeztek ki (Vágvölgyi Réka, Irány Pécs!Nonprofit Kft., marketing menedzser,  Jarjabka Ákos Ph.D, PTE–KTK oktatási és általános dékán-helyettes, Keresnyei János, KIKK, elnök, Rabb Szabolcs, PBKIK, innovációs osztályvezető), akik egy, több ország együttműködésében létrehozott módszertan szerint összeállított tananyagot hoztak magukkal a nemzetközi oktatási platformról, hogy Magyarországon újabb trénereket képezzenek.

A hazai két napos tréningre 2014. február 20-21-én kerül sor a KOHO-ban.

A kiválasztott  és itthon kiképzett trénerek adják majd át vállalkozási, manufaktúrális szinten a tudást a termékmenedzsereknek, akik ezt közvetlenül tudják majd alkalmazni munkájukban.

Az előadásokon és esettanulmányokon keresztül hasznos információkhoz és a széles körű részvétel által előnyös kapcsolatokhoz juthat minden résztvevő, amellett, hogy részévé válik egy nemzetközi projektnek.

A CMC projekt célja, hogy a projektben közreműködő országok - Olaszország, Románia, Szlovákia, Szlovénia, Magyarország - turisztikai helyszíneinek vonzerejét növelje azáltal, hogy fejleszti a kapcsolódó klaszterek szolgáltatásait és kapacitását, olyan specifikus tevékenységeken keresztül, amelyek a turizmus, a termelés és a kultúra összekötésére hívják fel a figyelmet és ehhez fejlesztik az erőforrásokat.

Összefoglalva a shopping trénerek feladata olyan helyi termékmenedzserek képzése, akik menedzseri és marketinges feladatokat látnak el kombinálva egy közös módszertan szerint, úgy, hogy a leghatékonyabb kreatív ipari termékmenedzsment jöjjön létre, amely egyszerre segíti a gazdaságot és vonzza be a turistákat a régióba. Hogyan? Erre ad választ a februári képzés, melynek tananyaga a kamarai tervek szerint akkreditációra kerülhet a közeljövőben.