Nyugodtan meséljünk!

Szerző: Sipos-Rozs Eszter | 2013. november 28.
Cimkék: képzés

„Facebook szüret” marketing konferencia egyik előadója, Lévai Richárd közösségi marketing specialista blogján a facebooktippek.hu-n sok érdekes tippet találhatunk, mely elősegítheti egy vállalkozás online marketingjének sikerességét, posztjainak hatásosságát.

Korábban többször is hírt adott kamaránk a  közösségi marketinggel kapcsolatos ötletekről, esettanulmányokról, így ezúttal sem késlekedik felhívni a figyelmet az egyik legfrissebb bejegyzésre, mely a rövid posztolás, illetve a 90 karakter fölötti történetmesélés sikerességét elemzi.

Ahogy a videóknál, úgy a bejegyzéseknél is fontos, hogy rövidek legyenek, hiszen az olvasó, néző figyelem bizonyítottan elkalandozik 3-5 perc után, illetve ami fontosabb, az emberek nem érnek rá.

Azonban egy jó történet vagy egy olyan You Tube video, melynek mondanivalója van, bevonva a szemlélőt, inspirálhat, motivációt adhat.

A kulcs az, hogy a több perces tartalom ellenére, a történet kíváncsivá tegye az oldal látogatóját.

Ez azért is fontos, mert a segítségével eredményesebben tudjuk átadni az üzleti üzenetünket.

2013. december 3.-án kerül megrendezésre a „személyes márka és a storytelling ereje - Új lehetőségek és eszközök a vállalatvezetésben” című menedzsment konferencia és workshop, a budapesti Danubius Hotel Gellértben, melynek célja kettős: egyrészt pozicionálni a személyes márkát és a storytellinget, megmutatva az egymáshoz való viszonyukat, a jelentőségüket és a hatásukat, másrészt gyakorlatorientált módon betekintést nyújtani a fejlesztési módszerekbe, eszköztárba.

További információ itt