Üdvözöljük a

Harkány újra a régi | Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara

honlapján!

-

Harkány újra a régi

Szerző: Sándor Andrea | 2014. február 28.

A Harkányi Turisztikai Egyesület turisztikai fejlesztésre 2011 decemberében 100 millió forintot nyert el.

A projekt megvalósítása 2012. február 28-án indult el, és a napokban 2014. február 27-én fejeződik be. Az egyesület a vissza nem térítendő támogatáshoz 18 millió forint saját erőt tett hozzá.

 

A fejlesztés 4 pillére:

  • Harkány, mint nemzetközi jelentőségű gyógyüdülőhely imázsának erősítése, újra kialakítása
  • Gyógyvendégek és nyaralók, gyerekes családok számára tartalmas, színes programkínálat létrehozása
  • A harkányi gyógyvíz egyedi, megkülönböztető értékeire (nőgyógyászati problémák, meddőség kezelése – hazai viszonylatban megkülönböztető, psoriasis nemzetközi viszonylatban egyedülálló) építve, a gyógyturizmus fejlesztése, marketingjének erősítése
  • Fenntarthatóság az 1-4 pillérek szolgálatában.

 

Az elnyert támogatással egyrészt olyan fejlesztések megvalósítására került sor, melyek Harkány fürdővárosi arculatát erősítik, másrészt az üdülővendégek szabadidejének eltöltését, szórakozását szolgálják. 2012-ben indult útjára a Harkányi Boszorkányságok fesztivál, mely mára kicsit átalakulva, Harkányi Egészségfesztiválként él tovább. Az egyesület aktív tagjai adtak helyszínt a Harkányi zenés, táncos esték programsorozatnak, mely 14 héten át jelentett előre meghirdetett programot harkányi lakosoknak és szállóvendégeknek egyaránt. Jelentős összegű, mintegy 40 millió forint a marketing akciók költségvetése, melyből hiánypótló magyar és idegen nyelvű kiadványok, erőteljes on-line marketing, megújított weblap, valamint hazai és határmenti célzott népszerűsítő kampányok valósultak meg.

 

A hazai és nemzetközi népszerűsítő munkához alapot jelentő alábbi kiadványok készültek el:

  • Harkány – a gyógyító ölelés – 15.000 példányban, magyar, angol, német, orosz nyelven
  • Harkányi vendég 2. szám – magazinfüzet ajánlatokkal – 15.000 példányban, magyar, német, orosz, cseh nyelven
  • Harkányi kirándulások – Harkányi Gyógyfürdő - VáraBoraVíz leporellók, mindösszesen 120.000 példányban, magyar, német, orosz, cseh, horvát nyelven
  • Harkányi hotel és étteremkatalógus, valamint Praktikus kiadvány– 15- 15.000 példányban, magyar, angol, német, orosz nyelven
  • Harkány térkép – és térsége térkép- turisztikai szolgáltatókkal – 50.000 példányban, magyar-német, orosz-cseh nyelven
  • Továbbá számos plakát és szórólap témára és célpiacra szabva

 

. A projekt megvalósítása 2012. február 28-án indult el, és a napokban 2014. február 27-én fejeződik be. Az egyesület a vissza nem térítendő támogatáshoz 18 millió forint saját erőt tett hozzá.

 

A fejlesztés 4 pillére:

  • Harkány, mint nemzetközi jelentőségű gyógyüdülőhely imázsának erősítése, újra kialakítása
  • Gyógyvendégek és nyaralók, gyerekes családok számára tartalmas, színes programkínálat létrehozása
  • A harkányi gyógyvíz egyedi, megkülönböztető értékeire (nőgyógyászati problémák, meddőség kezelése – hazai viszonylatban megkülönböztető, psoriasis nemzetközi viszonylatban egyedülálló) építve, a gyógyturizmus fejlesztése, marketingjének erősítése
  • Fenntarthatóság az 1-4 pillérek szolgálatában.

 

Az elnyert támogatással egyrészt olyan fejlesztések megvalósítására került sor, melyek Harkány fürdővárosi arculatát erősítik, másrészt az üdülővendégek szabadidejének eltöltését, szórakozását szolgálják. 2012-ben indult útjára a Harkányi Boszorkányságok fesztivál, mely mára kicsit átalakulva, Harkányi Egészségfesztiválként él tovább. Az egyesület aktív tagjai adtak helyszínt a Harkányi zenés, táncos esték programsorozatnak, mely 14 héten át jelentett előre meghirdetett programot harkányi lakosoknak és szállóvendégeknek egyaránt. Jelentős összegű, mintegy 40 millió forint a marketing akciók költségvetése, melyből hiánypótló magyar és idegen nyelvű kiadványok, erőteljes on-line marketing, megújított weblap, valamint hazai és határmenti célzott népszerűsítő kampányok valósultak meg.

 

A hazai és nemzetközi népszerűsítő munkához alapot jelentő alábbi kiadványok készültek el:

  • Harkány – a gyógyító ölelés – 15.000 példányban, magyar, angol, német, orosz nyelven
  • Harkányi vendég 2. szám – magazinfüzet ajánlatokkal – 15.000 példányban, magyar, német, orosz, cseh nyelven
  • Harkányi kirándulások – Harkányi Gyógyfürdő - VáraBoraVíz leporellók, mindösszesen 120.000 példányban, magyar, német, orosz, cseh, horvát nyelven
  • Harkányi hotel és étteremkatalógus, valamint Praktikus kiadvány– 15- 15.000 példányban, magyar, angol, német, orosz nyelven
  • Harkány térkép – és térsége térkép- turisztikai szolgáltatókkal – 50.000 példányban, magyar-német, orosz-cseh nyelven
  • Továbbá számos plakát és szórólap témára és célpiacra szabva