Üdvözöljük a

PBKIK Üzletasszony Klub működési szabályzat | Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara

honlapján!

-

PBKIK Üzletasszony Klub működési szabályzat

Szerző: Schmidt Enikő | 2016. május 3.

A klub működése belső (nem nyilvános) és külső (nyilvános) eseményeket foglal magában. A klub belső működése rendszeres.

Nyilvánosság

A klub működése – belső: nem nyilvános esemény, melyen csak a klubtagok vehetnek részt.

A klub működése – külső: nyilvános esemény, esetenként önköltséges formában.

 

Rendszeresség

A klub belső működése rendszeres.

Időpont: minden második hónap 3. keddje, 14 óra. július, augusztus, valamint december hónapok kivételével. Ettől eltérő időpont is kijelölhető a klubülés programjához kapcsolódó előadó vagy esemény időpontjához igazodva.

Helyszín: Pécsi Kereskedelmi Központ, vagy bármely klubtag által felajánlott helyiség.

Részvétel: Nem kötelező, a felmerülő kérdésekben a jelenlévő tagok döntenek.

 

Feladatok

A belső működésben a klub feladata, tevékenységei:

  • Munkaprogram meghatározása
  • Témák (nyilvános események, blog, hírlevél stb., egyéb javaslatok)
  • Témagazdák, felelősök meghatározása, egyéni vállalások alapján
  • Tudás és tapasztalatok megosztása a szakmán belül szervezett, moderált vagy kötetlen beszélgetések formájában
  • Módszertanok, eljárások fejlesztése, kidolgozása
  • Belső oktatások, képzések, mentorálás

A külső működésben a klub feladatai, tevékenységei:

  • A klub fő célkitűzéséhez kapcsolódó témákban események szervezése a meghatározott munkaprogram alapján

A nyilvános klubnapokon lehetséges témakörök és lebonyolítási módok:

  • Törvényi aktualitások bemutatása
  • Pályázati lehetőségek bemutatása
  • Egy projekt, esettanulmány, jó gyakorlat bemutatása
  • Kutatási eredmény
  • Módszertan bemutatása (pl. demo tréning)
  • Szakmai újdonságok, érdekességek, fejlődési trendek bemutatása
  • Egyéb (pl. élménybeszámoló).

Nyilvános rendezvények működési szabályai

  • A szervezett előadásokon, egyéb aktivitásokon a szakmaiságot helyezzük előtérbe.
  • Az előadások és programok alkalmával a szervező és az előadó részéről is a direkt marketing kerülendő, azaz nem szólhat csak a cég bemutatásáról és a termék eladásáról.

A működéshez kapcsolódó tagi felelősségi körök (kamarai támogatással)

  • Tagság, toborzás, nyilvántartás
  • Rendezvények szervezése (projekt alapon, kinevezett felelősökkel)
  • Kommunikáció: kamarai csatornák, illetve a témák bővülésével aktualitás alapján, felelős kijelölésével
  • Adminisztráció
  • Csoport identitástudat növelése

Kommunikáció

Rendszeresen, minden aktivitáshoz és eseményhez kapcsolódóan

  • Mikor, miről és hogyan?
  • Kamarai kommunikációs csatornák: www.pecsikamara.hu; Pannon TV, Dél-Dunántúli Gazdaság magazinban rovat, Dunántúli Napló, Youtube, Facebook, KamarApp
  • Alapító tagi bemutatkozások (interjúk), ill. későbbi csatlakozók bemutatása a kamarai kommunikációs csatornákon
  • Formatervezés: kamarai designer segítségével logó- és arculatterv
  • Blog – terv
  • Tagok saját kommunikációs csatornáinak használata felajánlás alapján